Mina hästar

                  
Gamla bilder

 
 
 
 
     
 
 






Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

Eva Bunnyland

Hahah omg Dumbledore? Bästa namnet ju!

Svar: Haha han kändes som en Dumbledore. XP
Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Eva Bunnyland

Och älskar att många av hästarna är namngedda i grekiska mytologin eller vad det nu är... XP
Ares, Artemis, Hades, Atlas, Zeus... OMG Kronos också?!?!?!?
Hahah älskar att lilla lilla welshponnyn heter Atlas, jätten som höll upp himlen, och en liten urhäst som heter Hades, haha bara GUDEN AV DÖDEN (eller vad tusan han nu är haha...)
ok jag erkänner, suger på den här mytologin, vet inte ens vad det är så rip XP

Svar: Haha japp. Har inspirerats av gudanamn efter att ha läst böckerna om halvguden Percy Jackson, son till Poseidon. Genom dessa böcker lär man sig en hel del om den grekiska mytologin. Så det är ett tips som du vill läsa på mer. Författaren till böckerna heter Rick Riordan.
Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Eva Bunnyland

OH har också läst Percy Jackson :D Roligt att jag äntligen har hittat någon annan som gör det haha...

Svar: Men vad kul.😄Percy är självklart favoriten av dem alla.😊
Viktoria Shadowhunter

Daniela Silvergarden

Jag älskar Percy Jackson också :D
Skriver en fanfic på Archive of our own inspirerad av de böckerna :)
Jag heter SilverGardenStories där :D kika gärna in <3

Svar: Väldigt intressant. Ser fram emot att få läsa mer av dina stories.😉💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.