Zeus

 
Namn: Zeus
Född: 2005
Ras: Shire
Kön: Hingst
Level: 15
 
Om: Zeus är en riktig bjässe som ofta tycker om att ta det lugnt, men njuter av att få ta en härlig galopp på skogsstigar då och då. Han är Ares trogne hagkompis. Man ser dem ofta beta av gräset sida vid sida. Trots sin storlek är han världens snällaste häst. Han är väldigt bra för den som aldrig har ridit tidigare. Han ger nybörjare ett bra första intryck av hästvärlden.






Filipa

Känns som ett passande namn, Zeus, gudarnas konung till den största hästen ❤️ Superfin häst och superbra presentation! Ha det bra ❤️

Svar: Tack tack.😊
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Förresten, (kanske står någonstans, men då har jag missat det😊) vilken server är Viktoria Shadowhunter på? Jag lovar, jag ska inte störa dig om vi råkar va på samma server, utan det är mer fun fact 😂❤️

Svar: Har inte skrivit på vilken server min karaktär finns här på bloggen. Där emot står det på min Instagram.😊 Har tänkt flera gånger att skriva in det här på bloggen, men har inte hunnit så långt ännu. Ska fixa det när jag har fixat en ny design.😊
PS. Finns på Air Star.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.