Askleipos

 
Namn: Askleipos
Född: 2006
Ras: Shire
Kön: Hingst
Level: 15
 
Om: Här har vi en rikigt drag pojke. Askleipos är den häst som arbetar mest ute i skogen med timmer av alla häsar i stallet, han står även till tjänst vid sådana tillfällen där fordon inte har åtkomst att komma fram. Så han är också en av de starkaste hästarna. Trots sitt tunga arbete får även han vilodagar där han får komma ut på lugna och mysiga ridturer.






Paula Lowball

Detta handlar inte om Askleipos, men jag undrar hur du fixade din profilbild. Jag har försökt men den blir förstor och kan inte ändra antalet pixlar. Tacksam för hjälp!
Ps. Bloggar också på blogg.se!

Svar: Laddar du upp originalbilden du tagit? I så fall går det enkelt att beskära bilden i ett redigeringsprogram till de måtten som står i blogg.se's temainställningar.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.