Ares

 
Namn: Ares
Född: 1999
Ras: Jorvikiskt Varmblod
Kön: Valack
Level: 15
 
Om: Ares personlighet är rena motsatsen till guden han är döpt efter. Detta gamla varmblod är lika lugn som skogen själv och stressar inte upp sig i onödan. Så man kan säga att han är rena rama familjehästen.
Även om Ares gärna går och betar i hagen med sina kompisar och lata sig, så är han en riktig racer. Rider man in på en stubbåker och ger honom fria tyglar sätter han genast av i full galopp.






Filipa

Fint, kommer bli jättebra när du fixat det här på alla hästar! Förstår att det tar tid, men det är såå värt det!!! ❤️ Gissar att han är en fena på att kuta från DarkCore-snubbar 😜❤️

Svar: Men absolut. Tar jag en häst i veckan så tar det lite mer än ett år innan alla är helt färdiga.😊Haha det kan man säga att han är.😜
Viktoria Shadowhunter

Sigrid Winterdotter

Vad fin han är!

Svar: Rena skönheten. 😜
Viktoria Shadowhunter

Sigrid Winterdotter

Var det sarkasm jag anade?

Svar: Både ja och nej.😊 Han är en skönhet på sitt sätt, men kanske inte den vackraste om man jämför honom med andra hästar.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.