Pintoaraber och nya animationer

Jag som inte föll för araberna när de först kom till Jorvik hypade rejällt när de nya animationerna till alla nya araber kom i onsdags. Nu är araberna den enda rasen, i skrivande stund, som inte är hjultbenta och en av de vackraste raser i spelet. Man kan se hur hårt teamet har kämpat med animationerna/gångarterna. Den senaste rasen som kom till Jorvik (hannoveranarna) kunde man se att de hade utvecklats, men inte lika fullt som de har gjort med arabernas nya animationer. I jämfört med de tidigare animationerna rör sig araberna nu med lätthet, och det ser för en gång skull ut som en riktig häst. Klagar inte på de andra raserna, de är jättefina de också. Men man kan se att teamet har utvecklats otroligt mycket med arabernas animationer. De har fått till flytet i benrörelserna, både i fram-och-bakdel.
Nu ser man tydligare att hästen sätter bakbenen mer under sig, och att den verkligen arbetar med alla fyra benen. Jag ser fram emot att få se fler lika välgjorda hästar i framtiden. Hoppas även på fler pintoaraber, köpte mig två av dem som kom och fler får det bli.
 
Skritt, före.
 
Skritt, efter.
 
Trav, före.
 
Trav, efter.
 
Galopp, före.
 
Galopp, efter.
 
Det äldre inägget om araberna när de nyligen hade kommit till SSO finns att läsa här.






Filipa

Ja, gångarterna var verkligen superfina! Jag blev jätteglad över att de gjorde om gångarterna iochmed att när araberna först kom så kände jag att jag nog bara skulle köpa en, jag tyckte om dem när de var stilla men var inte så förtjust i hur de rörde sig, men iochmed att det här spelet går ut på att rida runt blir ju det lite svårt ehe... Men nu är jag överlycklig, den enda anmärkningen jag har ör att kortgalopperad ser lite... stötig ut, men det är inget jag irriteras av. Och den är ju miljoners miljarder gånger bättre än den förra! Så jag är väldigt nöjd, och framöver kommer flera araber/pintoaraberfå flytta hem till mig!!! Ha det bra❤️

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.