Nya Arabiska Fullblod

För två veckor sedan fick vi nya hästar till spelet. Och inte vilken häst som helst, utan den nya uppdaterade arabiska fullblodet. Det såg ut att vara mycket positivt, fram till man fick se dem i rörelse.
Stillastående är dessa hästar sjukt vackra att se på, men när de börjar röra på sig... Ja, jag vet inte vad Star Stable teamet tänkte där. Hade hoppats på helt nya och unika rörelser som mustangerna och frieser hästarna. Men det visade sig att teamet istället har kopierat mustangernas rörelsemönster över till araberna. It's not okey SSO!!! Där av känns inte araberna helt färdiga, eftersom hållningen är inte som den ska och benen staplar sig fram. Kunde inte teamet lägga mer tid och omsorg på dessa populära hästar och gett dem nya unika rörelser, så man ser att det är en arab på långt håll? Det har hänt ett flertal gånger efter denna uppdatering att jag förknippar morganenerna med araberna när jag råkar springa förbi någon, speciellt de svarta.
Ska jag vara ärlig så föredrar jag morganerna än araben, då är jag inte heller något stort fan av morganen trots att jag har 3st.
 
 
 
 
Min arab Angel.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.