Higher Ground söndag

Satt hela dagen igår på vår lilla utepats med Danmarks bidrag Higher Ground spelandes om och om igen. Av alla låtar som var med i Eurovision Song Contest tyckte jag bäst om den. Jag har i många år kunnat lyssna på all slags musik, men har på senare tiden dragit mig till lugna låtar med stämning, eller som känns mäktiga och med sagostämning.
 
 






Delfina

Håller med dig, älskade Danmarks bidrag. Österrikes bidrag var också fin (jag tror det var Österrike iaf xD)

Svar: Minns inte nu i efterhand hur deras bidrag var. Det var Toy och Higher Ground som stack ut i mängden och som fastnade för mig. XP
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.