Rävfeber

I denna veckas uppdatering lades det in 3st nya rävar i spelet. Man kan hitta dem hos Kit, de kostar från 200 SC till 550 SC. Visst är det dyrt för ett litet husdjur. Men vi ska även tänka lite på hur mycket tid Star Stable-teamet har lagt på dessa små läckerbitar. Hade rävarna bara suttit i väskan skulle de vara mycket billigare. Men eftersom man har möjlighet att sätta dem på marken anser jag att man inte ska kräva att teamet sänker priset på dem.
Jag är överlycklig för att det går kommit fler färger på rävarna. Den röda är super fin, men tyvärr är jag inte så förtjust i den. De nya tilltalar mig mer. Den jag gillar mest är den grå/grädd-färgade med gröna ögon.
 
 
Förutom de nya rävarna så har vi nu möjligheten att kunna ta av karaktären både hjälm och handskar. Något som jag verkligen har saknat. Mest på grund av att jag inte gillar att ha hatt på min karaktär när ingen hjälm matchar vissa outfits. Detta ger även en möjlighet för dem som filmar serier och grejer.
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.