Herman och nya nordisar

Sitter i skrivande stund med huvudvärk, ber om ursäkt för om detta inlägg blir lite rörigt. Denna veckas upppdatering bjöd på något som många av oss spelare har väntat på så länge. Vi får nämligen rädda Herman! Men jag säger inte hur eller var, utan det får ni själva ta reda på. Jag är dock super glad att Herman äntligen är tillbaka.
 
 
Vi har även kunnat se att några NPC:er stå ensamma på ställen i Mistfall som vi tidigare inte har sett. Är det huvuduppdrag på gång?
 
Förutom räddningsuppdraget så har ytterligare 3 nya Nordsvenskar kommit till Jorvik. Den fuxfärgade som vi tidigare har sett stå i Gyllenbladets stall finns nu att hitta i Firgrove tillsammans med cremellon. Den mörkbruna står i Valedale.
Just den mörkbruna påminner mig lite om en häst jag red väldigt mycket innan han blev såld. Mest på grund av färgen och kronranden, dock skulle jag vilja ha kronranden på vänster framhov och istället för bläs skulle de ha varit en snop (en vit fläck på mulen som den svarta nordisen har). Då hade de varit på pricken lik den hästen jag ridit. Bortsett ifrån att han var ett Svenskt Halvblod/Svenskt Varmblod.
Dock köpte jag inte den mörkbruna, utan det var fuxen och cremellon som fick flytta in i stallet. Av alla hästar i stallet så är fux nordisen just nu min absoluta favorit, den går under namnet Helios och cremellon heter Chione.
 






kate slowlund

Hejhej! läst lite på din blogg och du är verkligen duktig, jag finns på hazy shore servern och skulle jätte järna vilja bli vän med dig söker nämligen lite umgänge på servern eftersom det är ganska tomt där

Svar: Aw tack så mycket😄.
Absolut, håller med dig om tomheten på servern. Du skulle kunna skicka ett DM på insta, det är lite lättare att kommunicera där.😊❤
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.