Varma sommardagar

Det är skönt att värmen har kommit, dock är det lite för varmt kan jag tycka. Kan knappt gå ut med hunden mitt på dan, det knappt han kan med värmen själv, då är han ändå rakad. Själv svettas jag nästan konstant. försöker ha så tunna kläder som möjligt men det hjälper inte. Jag skulle njuta om jag fick tillbringa en hel dag i ett kallt garage eller stall.
I fredags var de sista dagen i skolan, sista gången för denna gång. Jag är så lättad över att jag äntligen är färdig, mest för att jag är den inte gillar att ha fasta rutiner under en länge tid, men också för att deltagarna inte har varit närvarande. Som minst har vi vart 1-2 pers i en grupp som egentligen ska vara på ca 15 pers.
Men som sagt är jag i skrivande stund arbetslös och ledig. skönt på sett och vis. Det är just under dessa perioder som jag mår som sämst eftersom när jag letar jobb känner jag att jag inte uppfyller deras krav. Jag är inte så speciellt social av mig och avskyr oftast att umgå med andra, blir ofta utmattad i sociala sammanhang. Jag trivs bäst bakom en dator där jag kan vara kreativ, eller att arbeta med djur speciellt med hästar.
Får se om jag finner ett jobb som jag trivs bra med.
 
Nyx






Isabelle Rainfield

Jag önskar dig all lycka till att få en sysselsättning som du är bekväm med. Jag tog examen från uni förra veckan och har visserligen mitt extrajobb men det är kämpigt att söka jobb. Man känner sig usel som inte uppfyller alla dessa krav...

Svar: Åh grattis!😊 Förstår dig precis.❤
Viktoria Shadowhunter

Isabelle Rainfield

Fin bild btw, snyggt redigerat med fokus på hästen :)

Svar: Aw tack.😁❤
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.