Funderingar kring framtida uppdateringar

Nu är det måndag igen och snart är det uppdaterings dag. Varje vecka är det samma sak. Man sitter och finular på vad nästa uppdatering kommer att bli. Jag förväntar mig inga nya hästar än, men hoppas på någon ny ras eller någon uppdaterad version av de äldre modellerna lämgre fram. Den där sneak peaken vi fick på den nya cirkusen för några veckor sen. Kommer den denna vecka?
Något som jag väntar på är mer information om de nya ljudeffekterna vi inte har fått höra ännu. Är så så fruktansvärt nyfiken på vad teamet har kokat ihop. Som det lät när vi fick nya hovljud till häsarna så verkade det vara en stor grej på gång. Vill ju veta mer.
 
Nyx
 
Mystiken kring Anne och Concorde är tät. Vad var det som hände Concorde? När kommer vi finna honom och kommer han se ut som har gjort i Starshine Legacy- serien? När får vi återvända till Pandoria för att rädda Anne? Vad kommer hända med Alex efter att vi hjälpt henne att komma ett steg närmre en plan för att kunna rädda Anne? Och vad står Syntax och Herman pratar om i Valedale?
Så många frågor, med få svar. Jag hoppas att vi snart får reda på vad det är som försigår i druidernas kretsar.






Isabelle Rainfield

Åh jag vill också ha svar på alla frågor! Vi behöver verkligen längre uppdragskedjor NU!

Svar: Ja verkligen!😁❤
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.