Nya cirkusen

Precis som jag misstänkte kom den nya cirkusen i onsdags. Även om man hade gjort uppdragen en gång så fick man göra om dem igen, med lite tillägg som annars inte var med tidigare. Nordsvensken Zee var jättefin, nästan lite sugen på att ha henne i mitt stall. Ydris fick sig också en uppdatering, en riktigt fatastisk uppdatering. Han fick nämligen ett helt nytt utseende, som fler än jag älskar.
Hans nya tält är också helt fantastiskt. Från de tidigare skrikande färgerna till mörkare och dovare färger, där gjorde de ett bra byte. Bara området omkring och i cirkusen behöver få sig en makeover.
 
Zee & Triton
 
Ydris är snyggare än någonsin förr.
 
Från gult och rött till rosa, lila och blått. Magnifikt!
 
Älskar verkligen denna veckas uppdatering. Den var lagom stor och man blev inte besviken på resultatet.
Bra jobbat SSO!






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.