Midsommar eventet... uppdaterad?

 
Detta klipp publicerades igår på Star Stables hemsida. Av att dömma från den bluriga bakgrunden så verkar det som att midsommar eventet är uppdaterat. Det som jag såg verkar vara helt nytt, man ser ju även en gitarr! Men kommer vi göra samma vanliga uppdrag som alla andra år eller är de uppdaterade? En stor fråga.
I villket fall så är jag ändå sjukt taggad på att få se vad de har hittat på.






Delfina

Spännande!! Jag älskar musiken i klippet också, är den ny? haha

Svar: Haha ja, den är riktigt härlig XP Vi får se på onsdag. :)
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.