Jorvikiska Ponnyer!?

Är det dags? Är det verkligen sant!? Nya uppdaterade Jorvikiska Ponnyer kommer äntligen till Jorvik! Inte en enda Jorvikisk Ponny har fått bo i mitt stall tidigare, men nu... det kan hända att 2 eller flera av dem kommer få flytta in i mitt stall nu. Är sjukt taggad!
Inte nog med det! Vi spelare kommer få vara med och skapa en nu på söndag under livestreamen. De har ännu inte sagt när dessa gulliga ponnys kommer till Jorvik. Själv klart hoppas jag, som de flesta andra, att de kommer nästa onsdag.
 
 






Delfina

Jag är så taggad!! Vilka färger hoppas du på?

Svar: Jag hoppas på en svart, en vit, en buckskin, och gärna fler fuxar. Det skulle inte vara fel med palomino heller.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.