Designproblem i Google Chrome

Jag använder mig alltid av Google Chrome som webbläsare på mina datorer. Men när bloggdesignen börjar kaosa så börjar man ju undra vad det är som händer. I skrivande stund är jag inne på Mircosft Edge, i denna webbläsare ser designen ut som den ska. Jag har skrivit till blogg.se:s support och frågat dem om problemet. Så nu väntar jag bara på svar. Men nu vet ni om ni skulle se något konstigt på bloggen.
 
Nyx






Johanna Wolfpeak

Jag använder Chrome men ser inga problem med designen..?

Svar: Det är på startsidan som det ser konstigt ut efter tredje inlägget, men inte på de andra sidorna.
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.