Sommarvärmen

Nog för att jag tycker om sommaren men nu vill jag bara att den ska vara över. Det är så otrolig varmt dag som natt och man kan knappt ta ett enda steg utan att svettas. Inte heller går det att sitta inne, eller att sova på nätterna. Man blir till och med nästan helt hjärndöd av värmen, det går verkligen inte att tänka. Mest jobbigast är när man behöver vara som mest kreativ till klubbeventen. I denna värme hoppas jag att det ska regna, helst en hel vecka och mer där till.
 
Vera






Delfina

Verkligen, nu får det gärna ösregna en vecka typ.

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.