Onsdagsuppdatering V.27

Jag kommer inte att skriva vad de nya huvuduppdragen handlade om i detalj. Det ända jag tänker säga utan at ge allt för mycker spoiler är att vi har kommit ett steg nämre att hitta vår underbara Concorde. Det plötsliga avslutet gjorde en lite besviken, men längtar redan till nästa vecka då nästa del kommer att komma. Är fett taggad!
 
Vanilj / Vanilla
 
Jag förstår inte hur Lova Silverrock står ut med mig när jag tjuter, drar efter andan och nästan skiker henne i öronen när vi gör dessa uppdrag tillsammans. Jag älskar verkligen att göra nya uppdrag och upptäcka allt nytt som kommer till Jorvik tillsammans med henne.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.