Pan

 
Namn: Pan
 
Född: 2006
Ras: Engelskt Fullblod
Kön: Valack
Level: 15
 
Om: För att vara ett engelskt fullblod är Pan en väldigt lugn häst. Med honom kan man rida in i mindre byar och småstäder där det förekommer en del ljud utan att han blir skrämd. Så här har vi en häst med det perfekta lynnet för den som är nybörjare eller för någon som varit med om en olycka, eller har ett handikapp.
I hagen håller han sig gärna i närheten av Zeus och Ares, men på avstånd. Theseus är några av de hästar som Pan oftast kommer bra överrens med.






Daniela Silvergarden

Har samma fullblod, fast min heter Faithwhisper aka Fatima <3 Döpt efter min förra foderhäst irl som ser ut som pixelhästen ;)

Svar: Aw😊❤️
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.