Nya Urhästar

Kan väl säga att jag blev lite besviken på veckans uppdatering. Är inte sugen på någon av urhästarna i Shire-form. Hade varit mer taggad om det hade varit en annan model, hoppas att det kommer en annan gång. Annars är färgerna i sig riktigt fina. Gillar regnbågsfärgen och den orangelila. De ickemagiska färgerna är också helt fanastiska. Dock känner jag i skrivande stund att jag inte kommer köpa någon av dessa urhästar.
 
 
 






Delfina

Känner lite likadant, hade gärna sett de här färgerna på en annan modell av urhäst.

Eva Bunnyland

Köpte den vita / regnbågiga de andra tyckte jag inte var så fina... Men, jag gillar inte Shiremodellen supermycket och tycker den är rätt uttjatad nu, jag vill också få andra modeller!

Svar: Håller med dig helt.
Viktoria Shadowhunter

Isabelle Rainfield

Tycker de har superfina färger när de är "vanliga". Men modellen tilltalar mig inte heller. Hade dött för alla tre färger på ett halvblod :)

Svar: Förstår dig. Kan också tänka mig färgerna på en annan modell.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.