Nya Nordsvenskar!

Har de senaste veckorna suktat efter uppdaterade Fjordingar. Men istället kommer det uppdaterade Nordsvenskar. Är så pepp och hypad över bomben som släpptes idag.
 
 
Här var vi teasern som släpptes idag. Av det man kan se har de gjort ett riktigt bra jobb, precis som vanligt. Det enda som jag såg i teasern är att halsen ser lite lång ut i mellangaloppen. Det kan ni se vid 0:30 i videon. Kanske beror det på kameravinkeln eller så kanske den har lite längre hals i mellangaloppen. Fast det spelar ingen större roll för de andra gångarterna ser så himla fina ut. Nordisen kommer lätt bli en ny favorit i stallet.

Nu längtar jag verkligen till onsdag!







Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.