En lugn sommar

Denna sommar har varit relativt lugn, det har inte hänt så mycket i spelet än att vi äntligen har fått hem Concorde. Efter räddningsuppdragen så har det inte hänt så mycket än att Tim Hooper är tillbaka på Fort Pina stranden med sitt strandparty, lite nya kläder i strandbutiken och tre nya ponnyer samt ponnyn i appen. Under dessa veckor har jag också känt mig tom i huvudet och haft svårt att skriva något överlag trots att jag har velat. Så en liten paus var välbehövlig.
Men nu känner jag att det har lossnat och är nog snart back on track igen. Men jag kommer ändå ta det lite lugnt och inte stressa fram blogginlägg. Hoppas också att de kommande veckouppdateringarna blir lite större, skulle vilja se något nytt snart i spelet.
 
Poppe
 
Har ni tips på vad för inlägg ni skulle vilja läsa på min blogg, tveka inte att kommentera..






Daniela Silvergarden

Ponnyn ser ut att tänka "Du och jag matte <3" :)

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.