Teaser: Lussehästar

Den senaste månadens uppdateringar har varit lama och jag har varken haft lust att varken spela eller blogga. I över en veckas tid har jag vetat att Lusitanon skulle komma till spelet, har även sett några färger som jag är sjukt taggad på. Det var bara frågan om när de skulle komma. Idag fick vi veta att de kommer redan imorgon! De färgerna som vi har fått se idag har inte fått mig att hypa särskilt mycket. Hoppas att den tredje faller mig mer i smaken. Trots att jag längtar till att de ska komma så är jag lite skeptisk, får elt enkelt vänta och se när man själv får titta hästarna i spelet lite närmre.
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.