Min egen logga

Jag har under någon vecka funderat på att göra mig min egna logga som ska få ersätta texten jag skriver på mina bilder, då jag har sett Esmes ursnygga logga. Dock har jag dock haft ett problem med att i huvudet själv se hur den skulle se ut. Nu på morgonen i skolan medan vi tittade på film började jag pilla lite i photoshop, hade en liten tanke att använda mig av någon av häst-siluettpenslarna som jag laddade ner för några år sedan. Tog även lite inspiration från Esmes logga. Har pratat med henne så hon är medveten om att jag har tagit inspiration från henne.
Efter lite om och men tog den tillsut form och jag är riktigt nöjd med resultatet. Vad tycker ni?
 
 






Johanna Wolfpeak

Jättefin logga!

Svar: Tack så mycket😊❤
Viktoria Shadowhunter

Daniela Silvergarden

Den ser bra ut! :)

Linnéa Brun

Hej! Jag är ju inte alls insatt i spelvärlden, men jag försökte kolla in nåt som jag förstår mig på :-), så jag kikade på din logga och tycker att den är jättesnygg!

Svar: Hellu!Det är inte så lätt kan jag förstå, men njut gärna av bilderna även om du inte förstår textinnehållet.😊
Tack så mycket, gillar den riktigt mycket.😄
Älskar bakgrunden på din hemsida!😃💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.