Sneak peak på spelkaraktären

 
Av alla sneak peaks vi har fått det här året, bortsett från tjuvtitten på Mistfall, så skrek jag av ren lycka när jag fick se detta. Ja, jag det är sådan jag är. Även om teamet berättade att de inte hade gjort några större förändringar av spelkaraktärens ansikte, så känns det som de har gjorta ganska stora ändringar. Men väldigt små ändringar kan se väldigt stora ut i efterhand.
Förutom det tycker jag ändå att skuggningarna och ljussättningen på karaktären är riktigt snyggt gjord. Karaktären till höger inte lika stel och docklinande ut som den till vänster, och den långa halsen är borta. Det som ser lite konstigt ut när man tittar på bilden utan att tänka, så ser karaktären ut att dra upp sina axlar. Fast det är bara för att vi har varit vana med den gamla så pass länge att allt ser kosntigt ut med den nya.
Förutom att längta till hur de nya animationerna kommer ser ut, så längtar jag efter att få se de nya ögonen i spelet. Jag älskar verkligen ögonen!
Förhoppningsvis så kanske det kommer nya frisyrer med denna uppdatering. Dock skulle ändå inte vara så säker. Fast man kan alltid hoppas. Jag hoppas så klart på några snygga hästsvansar och flätor.






Alva Lionrock

Jag tycker att den nya karaktären verkar jättebra! Tycker dock den ser lite typ.... hoptryckt ut på nåt sett? Men det är väl förmodligen för att man är så van vid den gamla karaktären:)

Svar: Kan hålla med att avateren ser ihop tryckt ut. Förhoppningsvis fixar de det till nästa vecka.😊
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Jag är jättetaggad! Den är så fin! Det enda jag har att anmärka är att ögonen ser lite stora ut, men jag tänker vänta tills jag ser dem i spelet innan jag bedömer dem. Och troligen kommer jag älska dem när jag får se dem i alla vinklar och ljus som bilden inte visar, och oavsett kommer jag vänja mig vid dem (det allra mesta (typ allt!) är väl en vanesak, man är då van vid det andra). Sen så tycker jag halsen ser lite kort ut, men det har nog bara med att jag är så van vid giraffhalsen😂 Fattar inte att jag inte föränns nu tänkt på hur lång halsen faktist är😂Så för att sammanfatta: jag är taggad, och tänk bara vilka fina nya animationer vi kommer kunna ha tack vare att den görs om! Kanske ska vår karaktär äntligen få blinka...

Svar: Nu när jag har sett vår avatar i spelet i några dagar, har jag fortfarande inga ord för att kunna uttala mig om vad som bu och bä.
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.