Schema dagar för bloggen

Har haft en vecka på mig att planera för bloggen, och nu har jag bestämt mig (och unnat mig att tänka igenom saker och ting, privat). Måndagar och fredagar kommer vara de dagar som är bestämmda uppdateringar dagar, eller vad man ska kalla det. Då har jag några dagar på mig att skriva ihop ett eller flera inlägg. Onsdagar kommer hästarna som vanligt att uppdateras. Sen kan det också hända att jag kanske uppdaterar en dag extra i veckan, när jag känner att jag har tid för det.
 
Dionysos/ Mr. D
 
Trixade med en nya design till bloggen nu inför hösten, för ett par veckor sen. Är inte helt nöjd med färgerna men men. Det får duga så länge. Dock är det lite strul, för mig kommer det upp en liten box med koder i designen under varje inlägg. Vet ej vad det är eftersom den inte finns där på min testblogg. Så det måste vara något med blogg.se's koder att göra, antar jag. Men får hoppas att den kanske försvinner, eftersom jag inte har gjort några större ändringar än nya bilder till header och profil, samt ändrat färgerna. 






Filipa

De dagarna låtet jättebra, och älskar den nya designen/bilderna/färgerna!!! Så fint, får en sådan himla mysig höst-känsla❤️ Ha det jättebra❤️

Svar: Men var kul att höra!😄💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.