Han fick sig ett namn tillslut

Förslagen ni kom med i måndags satte hjärnan i spinn och jag fick flera bra idéer. Men tillslut fastnade jag för namnet Altaïr, ett namn som jag också förknippar med det första spelet ur Assassin's Creed-serien som jag också spelar, dock på Playstation. I det spelet får man spela en karaktär vid namn Altaïr, som betyder flygaren på arabiska.
 
Altaïr






Filipa

Vad fint! Kul att du fick lite hjälp med inspirationen av oss, bara kul att kunna hjälpa till! Får själv mycket inspiration av andra, bl.a dig, Esme Silverforce och Rose Shadowlee när det kommer till hästnamn, och sen när tankarna börjar snurra så kommer man på ”rätt” namn! Ha en trevlig helg❤️

Svar: Vad kul!😊💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.