Evergray och häststatyerna - spoilers

Vad ska man säga som det senaste släppet av huvuduppdrag? Jag har bara ett ord: Fantastiskt! Så fascinerad som jag var när jag gjorde uppdragen, har jag nog aldrig varit tidigare. Måste bara säga att jag älskar Evergray, han är en mycket fascinerande person jag vill veta mer om. Och att äntligen få komma till väktarnas dal tillsammans med Evergray, Avalon och Lisa med Starshine var oväntat men så otroligt kul. Nu har man fått veta mer om dalen och häststatyerna.
 
 
Långsamt börjar vi närma oss vårat mål, nämligen att rädda Anne. Kanske inte med stormsteg, men jag kan känna att vi verkligen börjar närma oss målet. Jag hoppas verkligen att det händer innan årets slut, men man vet ju aldrig hur teamets planer ser ut. Fast man ska aldrig sluta hoppas. Dessutom den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.






Filipa

Håller med, uppdragen var helt otroliga! Evergray är just nu min favoritkaraktär i spelet, älskar hans utseende, animationer, hur han pratar... Supercoolt! Jag tror inte att det kommer fler huvuduppdrag i år (när jag läser detta har höstens sneak peak på uppdateringar kommit, och det var så många andra stora grejer inplanerade), men man kan ju aldrig veta! Så spänd på att få höra vad Elizabeth hade att säga, och jag håller med dig om att det känns som att vi börjat närma oss att få rädda Anne. Men äventyret tar väl inte slut där heller, för troligen kommer väl Anne ha fått samma sjukdom som Evergray så att vi måste hitta ett botemedel mot det. På tal om höstens sneak peak (gissar att du kommer ha ett inlägg om det med, men men, jag skriver det här ändå😊), så spänd! Längtar efter nya animationer, de nya hårstilarna, de nya kläderna... Jag har funderat en del på den nya hästrasen iochmed att de sa att det var en hästras som önskats världen över ända från början, men det enda jag kan komma på som passar in är Shetlandsponny (missförstå mig inte, jag lärde mig rida på shettisar och älskar dem❤️). Arab, shire, fjording, islandshäst och Mustang finns ju redan, likaså Welsh och frieser. Gotlandsruss och svenskt halvblod känns lite för ”svenskt”, svårt att tro att de i resten av världen önskar sig det. Hursomhelst, det ska bli spännande! Och Mistfall, längtar redan till December, av det man fick se på bilderna var det jättefint! Så taggad på hösten, ska bli så kul!😊❤️

Svar: Ja Evergray är verkligen en ny favorit bland alla NPC:er.😊Absolut har jag en inlägg om de stora nyheterna. Inlägget kommer dyka upp redan tidigt imorgon, tidigare än vanligt.😊
Shetlandsponny kan det vara eventuellt, men jag spekulerar inte så mycket nu när nyheten ändå är så pass färsk.😊💗
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Kom på att jag glömde att nämna nya springande husdjur vilket ju inte är acceptabelt😂 Ser mycket fram emot att få ha fler små fluffiga vänner springandes bredvid, och så ska det bli intressant att få höra mer om den så kallade mumien...

Svar: Är lite skeptisk till de nya springande husdjuren, blev själv inte så förälskad i ekorren. Det var kul i ett dygn, men sen tröttnade jag. Dock hoppas jag på springande hundar.😊Ja det ska bli intressant att stöta på mumien när han väl kommer till spelet.😊 Kanske redan imorgon?!😄💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.