Druid-utrustning

Jag måste säga att jag ändå blev lite besviken när utrustningen kom till hästen. Hade väntat mig sadel och träns i andra modeller, mer medeltid. Jag gillar setet, men kanske inte lika mycket som jag hade velat. Dock är detta bättre än ingenting alls, nu har man ju matchande utrustning till druidkläderna.
 
Ares






Filipa

Jag tyckte om setet, framför allt schabraket. Sen så är jag inget fan av färgade träns, men det gröna tränset fick ändå flytta in i min garderob så att jag hade något som matchade sadeln. Tycker det var kul att de var en massa detaljer på allting, även om jag hade önskar att sadeln och tränset var bruna (näe, jag är inte så förtjust i färgade sadlar och träns utan vill helst ha dem i brunt, grått eller svart😂) och jag håller med om att det gärna hade fått vara i en fin ny modell. Men i övrigt var jag nöjd, och jag hade sedan setet när jag gjorde huvuduppdrag. Det enda jag saknade var en matchande sadelväskan så att man kunde ha husdjur, kanske någon cool svans- och mandekoration och benlindor, men det kanske kommer i framtiden😊❤️ Ha det jättebra❤️

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.