Utmaningar

Har sökt och skrivit ner två olika bloggutmaningar, för att komma igång med bloggandet mer. Båda utmaningarna har redan satt grillen i huvuduet på mig. Lite svårt är det allt komma på svar och formulera dem. Fram till måndag så har jag blandat lite av ena utmaningen med två inlägg om mina tankar om den nya kameravinkeln, och de nya arab hästarna. Under tiden hinner jag skriva ihop fler inlägg till den första utmaningen.
Den första utmaningen är den Esmeralda Silverforce har satt ihop, den ändra är gjord av Cecilia Gladefield. Här är Esmes utmaning och här är Cecilias utmaning.
Utmaningarna kommer även var synligt länkade i inläggen också så ni kan klicka er dit på momangen.
 
 






Cecilia Gladefield

Kul att du vill ta dig an min bloggutmaning :D Ser fram emot att läsa.
Hittade till din blogg via Esmes shoutout inlägg. Är riktigt glad för det då jag tycker din blogg är jättefin. Dina bilder är vackra och inläggen intressanta, man märker verkligen att du lägger ner tid på dem. Ser fram emot att följa din blogg :D

Svar: Aw tack så mycket 😊.Jo jag tänkte ta mig an din bloggutmaning 😄, tänkte meddela dig när de första inläggen var skrivna så du skulle få chansen att läsa dem 😊. Men nu behöver jag
inte det 😜.

Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.