Kamerainställningar

Igår kom det kamerainställningar till Star Stabel, där man själv får ställa in kameran. Detta är en mycket posetiv uppdatering. Det är bara en sak som fattas. KAMERAN SITTER FORTFARANDE ALLDELES FÖR HÖGT UPP!!! De andra inställningarna kunde de fixa till utom denna. Ska dock inte gnälla för mycket för de har ju ändå gjort en riktigt bra uppdatering, och man kan nu ställa in kamera relativt bra ändå. Hade hoppats på detta och tillsammans med midsommar uppdragen dessutom. Så gårdagen bjöd på mycket gott trots allt.
Esmeralda Silverforce satte ord för det jag har tänkt på om varför kameran jag inte gillar att kameran sitter så högt. För precis som henne så vill jag inte se så mycket av himlen, för jag vill fokusera på vart jag rider med hästen, för det är lite störande när man inte riktigt kan se ordnetligt vad det är man har framför sig.
Esmes inlägg om sina tankar om de nya kamerainställningarna hittar ni här.
 
 
 
Här en bild som visar hur långt ner jag vill att kameran ska vara. Den ska vara i jämnhöjd med hästens rygg. Enda önskan är att större delen av himlen ska försvinna.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.