Bloggutmaning: Mina tankar om huvudstoryn

Utmaningen finns att hitta här.

Mina tankar runt huvudstoryn... Hmm tja, jag har inte faktiskt inte mycket mer att säga om huvudstoryn än att den är så spännande och man vill bara ha mer. Sitter spänt och väntar på nästa etapp.
Sist vi fick nya huvuduppdrag fick vi rädda Justin Moorland, och det var riktigt spännande. Men vad kommer hända här näst? Vad är Mr. Sands plan? Och Darko... honom vill jag veta mer om. Det är olidigt att få vänta så länge, men jag förstår att Star Stable teamet vill lägga tid och omsorg på dessa uppdrag för att göra oss spelare nöjda, och maxa äventyret för oss så mycket som det går.
 
Bild lånad från Esmeralda Silverforce. Den finns att hitta här.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.