Ny starthäst på ingång!

 
Äntligen kom det efterlängtade beskedet!!! Vi kommer få uppdaterade starthästar!!! Nu kommer min käre Ares få komma ut oftare och hänga med på ännu mer ävetnyr än tidigare. Men trotts det positiva beskedet finns det mycket negativt bland vissa spelare, och vissa av dem hotar med att sluta spela.
Själv älskar jag denna nyhet, det är ännu ett stort steg av Star Stable teamet Den uppdaterade versionen har kvar samma huvud, men kortare och mindre. Kroppen är smäcker och trevligare att studera. Jag längtar redan efter att ta den första turen med nye Ares. Hoppas att denna uppdatering kommer på onsdag.
 
 
Men det är inte bara starthästen som kommer uppdateras när det är dags. Alla hästar av samma gamla modell kommer få sig en makeover. Som dessa hästar på bilden ovanför. Nu kanske fler hästar kommer flytta in. Främst fuxskäcken och den appaloosa färgade. Får helt enkelt se när nästa fyrbenta vän välkommnas i stallet.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.