Mission Impossible - Hitta Nightdust

Precis som vanligt leverar Star Stable teamet när det kommer till uppdragen om Nightdust. Åter igen möter man upp Erik och Madison i Aideen Plaza för att återta sökandet av den lilla svarta vildhästen Nightdust. Denna gång fick vi möta hela familjen Hightower när de anlände til Governor's Fall. Precis som i de tidigare uppdragserierna så animationerna snyggt gjorda och man kan inte annat än att bli fascinerad av vad teamet kan åstakomma. Det var kul att få för en gångs skull lägga ut fällor för skurkarna och få se animationerna när man gör det. It was amazing!!!
Men det som fångade min uppmärksamhet mest var Mr. Anwirs hästtransport. Aldrig tidigare har jag sett någon snyggare transport i något spel. Jag hoppas att vi får snart få åka i liknande transporter runt om i Jorvik någon gång framöver.
 
 
 
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.