Bloggutmaning: Dag 1

Bloggutmaningen finns att hitta här.
 
» När började du blogga och varför? «
 
Jag har alltid tyckt om att uttrycka mig i ord, skriva korta noveller och längre berättelse. Svenskan har alltid varit min starkaste sida och man utvecklas hela tiden. Blogg har jag alltid haft, men aldrig hittat min nisch framtills jag började spela Star Stable Online. Dock tog det nästan ett helt år innan jag bestämde mig helt att skapa en SSO-blogg och fokusera på den, när jag tröttnade på att skriva långa texter på instagram. Tillslut den 20:de april 2017 skrevs det första inlägget och bloggen invigdes.

En av de allra första bildernajag tog. Dessa hästar var de första jag köpte hem, förutom lille Ares. Nordsvensken sålde jag dock ganska snabbt.
 
» Vad bloggar du om? «
 
Det är nog inte speciellt svårt att gissa vad det är jag bloggar om. Såklart bloggar jag om Star Stable Online. Här kan man finna analyserande texter som veckornas uppdatering, vad som är bra och vad som är dåligt. Ibland små idéer som jag skulle vilja komma till spelet osv.
Det kan även förekomma att jag skriver lite annat här också. Exempelvis som när jag skrev och tipsade om BookBeat.
 
Kronos






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.