Bloggutmaning: Min favoritsysselsättning

Utmaningen finns att hitta här
Levling av häst har blivit en del av min vardag. Det är något jag gör varje dag när det finns olevlade hästar i stallet. Har jag inga egna får jag levla upp en väns hästar. Förutom hästlevlandet så tycker jag väldigt mycket om uppdrag. Det kvittar vad det är för uppdrag, huvuduppdrag som mindre uppdrag, jag älskar rubbet. Nu när man har kommit så pass långt i spelet att det inte finns så många uppdrag kvar börjar man uppskatta vart enda uppdrag som tillkommer till spelet.
 
Islandshäst tävlingen.
 
En bild från där man letade efter Loretta när hon försvann från Moorlandstallet och Tan ville ha hjälp att hitta henne.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.