Bloggutmaning: Dag 8

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
 
»Vilken stil har du i Star Stable Online?«
 
Någon speciell stil har jag inte direkt, ingen som jag kan sätta namn på i alla fall. Använder helt enkelt det som ser fint ut på min karaktär, samt det som verkar var bekvämt. Hade det dock funnits mer sago/medeltidakläder skulle jag använda det mer.
 
Lazaro
 
»Finns det någon skillnad på hur du klär dig i verkligheten till hur du klär dig i Star Stable Online?«
 
Det finns ingen större skillnad på hur jag klär mig i IRL som i spelet. Enda skillnaden är att kläderna i Star Stable Online är finare än de jag har i IRL. Skulle lätt köpa hela min garderob i spelet i verkligheten.






Sigrid Winterdotter

Tbh bryr mig mer om hur jag ser ut i spelet än irl

Svar: Eller hur! 😃
Mvh Shadowhunter
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.