Julbyn

Ännu har jag inte skrivit något om Julbyn vi får besöka fram till 10 januari nästa år. Visst är det tråkigt att snön inte kommer till Jorvik i år, men att de gjorde ett nytt litet område åt oss där det alltid är snö var bara... ja vad ska man säga?
Jag älskar verkligen julbyn, den härliga julbeslysningen, och den hala isen att kana runt på med sin häst. Inte nog med det. De nya uppdragen som vi fick göra var verkligen fantastiska, hoppas att de har kvar dessa uppdrag och att vi får besöka julbyn nästa år också.
 
Altaïr
 
Altaïr älskar verkligen att skritta runt i julbyn lika mycket som jag.






Filipa

Gillar den nya designen på bloggen, jättefin! Förstår om du inte hunnit ta bort fladdermössen, men älskar färgerna och bilderna!❤️ Älskar också julbyn: isen, själva byn, musiken, norrskenet, nissarna (de är ju bara för gulliga! Ibland dansar de kring granen i byn, så gulligt!😍), uppdragen, att man får välja vad man vill byta in till... Ja, typ allt! Tycker personligen bättre om att de löste det såhär, var aldrig så förtjust i den blåaktiga frost som brukade komna och som inte ens täckte blommorna, tycker mycket bättre om den här som är mer som den i Dino plus att vi nu får se Mistfall utan snö. Yey!!! Ha det jättebra❤️

Svar: Det såg så tomt utan fladermössen att jag bestämde mig för att låta dem vara kvar. XFörstår absolut vad du menar. Vi får hoppas på att att teamet kanske uppdaterar snön runt om Jorvik de närmaste åren.😊💗
Viktoria Shadowhunter

Sigrid Winterdotter

Men blir det inte kallt om öronen? :(

Svar: Mössan åkte på direkt efter plåtningen. XP
Viktoria Shadowhunter

Isabelle Rainfield

Älskar också julbyn!!! Och älskar dina redigeringar. De blir så himla mysiga<3

Svar: Aw tack så mycket.😊❤️
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.