Jul lov

Första dagen på lovet var i onsdags, njuter i fulla grad av ledigheten. Kommer kunna spela nu varje dag och greja lite med bloggen. Dock får planerna ligga lite på is fram till efter jul eftersom jag kommer ha fullt upp nu fram till julafton.
 
Shadow
 
Älskar de nya tävlingarna i Mistfall. Det krävde verkligen lite tankverksamhet för att komma igenom den svåra banan. Hoppas på att det kommer fler liknande tävlingar längre fram.
 






Filipa

Fick lov i onsdags, så skönt! Håller med om att tävlingarna var riktigt roliga, riktigt fin ny modell av hinder. Vet dock inte hur många gånger jag kraschade in i stenar, vanligtvis brukar sådana typer av banor med mycket grejer att krascha in i bli mina ”hat-banor” just för att jag dras till stenar/stockar/hinder som om de var magnetiska (är helt hopplös, förstår inte hur det är möjligt att krascha så mycket som jag😂), men inte dessa. Musiken, miljön, hindrerna och ja, att det är Mistfall helt enkelt, gör så att jag älskar dem ändå. Kul med lite fler tävlingar, levlar min frieser NighQueen aka ”Nyx” som jag köpte i onsdags för fullt. Känn ingen brådska med bloggen, ta dig tid att njuta över att det är lov❤️

Delfina

Nu har jag äntligen jullov jag också, skönt!
Jag har inte orkat bygga rykte med Mistfalls Jorvik Rangers, men snart hoppas jag få testa tävlingarna själv. Den sista såg riktigt svår ut!

Filipa

NightQueen ska det ju stå förstås, inte ”NighQueen”.

Sigrid Winterdotter

Jag har inte ens pratat med nån Ranger, men det kommer väl...

Isabelle Rainfield

Saknar ditt uppdaterande!

Svar: Naw❤ det kommer ett nytt inlägg redan imorgon. Så håll utkik.😊❤
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.