Connemaran kommer till Jorvik

Jag berättade inte om mina misstankar jag fick efter första teasern vi fick under förra veckan. Jag misstänkte redan då att det var Connemaran som skulle komma nu (idag) den 6 December. Så när vi väl fick klara besked och en hel teaser där vi får se hela hästen i måndags, blev jag riktigt glad. Dock är jag lite tveksam till traven. Fast man ska inte dömma ut rasen när man inte har fått se den med egna ögon i spelet.
De andra små animationerna som vi har fått se är super snygga, att hästen skakar lite på sig, kliar huvudet mot sitt ben, och det som jag verkligen älskar är när pannluggen delar på sig ju snabbare hästen springer.
Men mer reflektioner kommer så fort uppdateringen är klar och hästen står i stallet.
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.