Byta server?

Var någon dag här i veckan jag såg någon posta en bild där man kunde se att Star Stable har lagt till två nya servrar. Så var själv tvungen att logga in och se det med egna ögon, och det stämmer. Dock är de inte tillgängliga i skrivande stund.
Efter att ha läst lite kommentarer under bilden jag såg fick in mig på lite andra tankebanor. Det är så otroligt många som vill vara på Air Star att jag känner att det kanske är dags att byta för min del. Inget har hänt eller så, känner bara att det är dags för mig att flytta över till en lugnare server där det inte är så mycket ståhej och en massa spelare. Kanske blir det Hazy Shore eller Avacado Island när de öppnar? Känner mig lite sugen på att bya till Hazy Shore.
 
 
Vad tycker ni om server byte?






Filipa

Är själv på Fluffy Unicorn där jag trivs rätt så bra. Har lite vänner där, men är inte med i nån klubb så jag skulle inte ha något problem att byta. Tycker ärligt talat att det är rätt skönt att inte vara på Airstar eller någon av de ”stora” och ”populära” servrarna, tycker Fluffy är alldeles lagom. Fast jag funderar ärligt talat på att byta när Mistfall kommer, känns som att det kommer behövas. När julbyn kom fick jag nätverksfel och blev utkastad hela tiden när hela servern försökte spela samtidigt ehe😂 Får se hur jag gör med det, men skulle absolut kunna tänka mig att byta till någon av de lite nyare och lugnare servrarna. Har faktist aldrig bytt, får se om jag gör det på onsdag! Ha det bra❤️

Svar: Förstår dig.❤️
Viktoria Shadowhunter

Paula

Jag är på Icy Volcano och skulle aldrig kunna tänka mig att byta cx. På denna server finns alla mina bästa vänner och den mest fantastiska klubben i världen. Jag har märkt att det har blivit fler och fler på Icy sen jag kom hit och det var riktigt mycket människor när man skulle öppna Mistfall. Jag har faktiskt varit på alla servrar förutom Hazy Shore och Avocado Island (med olika konton). God jul <3!

alexandra westsong

hur kommer man in på fluffy unocorn

Svar: I skrivande stund kan man inte byta till Fluffy Unicorn, eftersom den är full. Men det kan hända att den kan vara öppen någon gång, så håll utkik på Star Stables hemsida. Under tiden kan du vara på några av de andra servrarna Icy Volcano, Ice Cream Jungel, Avacado Island och Hazy Shore.
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.