Öppna och stänga boxdörrar själv?

Detta med öppna och stängda boxdörrar hemstallet. Syftar speciellt den boxdörren till boxen där man har hästen man rider på. När jag vill ställa min pålle i boxen och vill ta lite bilder i stallet så står den där jädrans dörren vidöppen. Och en dag när jag gjorde precis det fick jag en liten idé. Varför kan vi inte få stänga boxdörrarna själva? Vill man ha boxdörrarna öppna till tomma boxar så man enkelt kan ställa in sin häst där. Då tycker jag att det ska finnas den möjligheten att kunna öppna och stänga dörrarna själva hur man vill, utan att boxdörren åker igen automatiskt. Det skulle vara så otroligt smidigt, för den som har bestämmda platser för sina hästar (som jag).
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.