Konstigt i designen?

Har märkt nu under min frånvaro att texten i rubrikerna har ändrats. Men har nu försökt fixa till det så gott jag har kunnat. Men upplever ni något som känns konstigt i designen får ni gärna meddela det, så fixar jag det så fort jag kan.
 
Sputnik






Filipa

Ok, jag har dock inte märkt nåt, men självklart säger jag till om jag upptäcker något 💗

Svar: Härligt.😊 Man vet ju aldrig hur det ser ut på andras datorer.😊💗
Viktoria Shadowhunter

Delfina

Jag märkte det igår, men tänkte att det kanske skulle vara så haha. Nu ser det ut som vanligt igen <3

Svar: Då var jag inte helt borta ändå eftersom du såg det också.😊 Men vad skönt att jag lyckades fixa det.😊
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.