Bloggutmaning: Dag 15

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Vilken är din favorituppdragsserie?«
 
Oftast är det inte svårt att lista ut vilka uppdrag som är de flesta SSO-spelares favorit uppdragsserie. Närmligen huvuduppdragen och de om vildhästen Nightdust. Dessa uppdragserier är mycket mer händelserika än de övriga uppdragen som finns på ön. Man kan även se hur mycket spelet har utvecklats när man gör dessa uppdrag.
Så för mig är både huvuduppdragen och Nightdust-serien mina favorit uppdragsserier. Går inte att välja mellan någon av dem.
 
 
 
»Uppdrag som du önskar fortsättning på?«
 
 Vet ej om ni tänker på samma uppdrag som jag, men jag tänker på Herman. När ska vi få rädda ridskolans ägare? Börjar inte jorvikborna runt Jorvikstallet undra vart Herman tagit vägen? Och Mrs X, vad har hon för planer?
Detta vill jag ha svar på inom en snar framtid. Herman kan inte vara fången hur länge som helst, jag vill rädda honom. Mrs X borde ändå har en räddningsplan på gång. Hoppas innerligt att vi får veta mer snart.
 






Sigrid Winterdotter

Tycker dock att NDuppdragen börjar bli lite väl utdragna nu...

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.