Bloggutmaning: Dag 11

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Vilket är ditt favoritområde i Star Stable Online?«
 
 Mitt favoritområde är Epona, specifikt Månskärbyn och träsket. Det är mycket härlig plats och lugnande. Vill man ta en ridtur så ska absolut rida dit och njuta av miljön. Hade varit trevligt att ha ett hemstall där.
 
Phantomen
 
 
»Finns det något område du önska ska öppnas/läggas till i spelet?«
 
När det kommer till nya områden bryr jag mig inte så mycket. Blir glad vad som än kommer i varje uppdatering. Men det finns två specifika områden som jag mer än gärna vill komma in i, det är stigen ovanför gyllenbladsskogen i Gyllenåsarnas Dal och Asklandet i Dinodalen.
Vart leder den mystiska vägen som är blockerad i GÅD? Och vad finns det bakom blockeringen där Asklandet gömmer sig?
 
Phantomen






Sigrid Winterdotter - winterdotters.blogg.se

Ja Epona är riktigt fint! Särskilt Sjöhäststranden (heter den så?) utanför Stormgården, där vid vinrankorna. Och gamla stormgården, ugh så vackert!

Svar: Vet ej vad stranden heter själv, men vet vilken strand du menar. Var ett tag sen jag var där, får nog ta en tur dit snart.😊
Viktoria Shadowhunter

Delfina

Åh, det är platser som jag också går och längtar efter att utforska. Jag är också jättesugen på att få veta mer om Firfall och om vi någonsin får rida dit. Det verkar som en så magisk plats.

Svar: Absolut. Visst kommer urhästarna från Firfall? Undrar om tunneln i Firgroves område kanske leder dit.😊
Viktoria Shadowhunter

Filipa

Träsket är så fint, älskar träden! Önskar att nästan alla träd gjordes om i Silverglade, Gröndalsskogen och GÅD, i Dino behövs det väl knappt, eller jo, den där skogen (kommer inte på vad den heter). Det skulle vara så mycket mysigare att rida igenom de stora skogarna om träden såg mer realistiska ut! Ha det bra ❤️

Svar: Det har jag aldrig tänkt på. Men absolut hade det varit mycket trevligare.😊💗
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.