Bloggutmaning: Dag 22

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
»Favorit event/aktivitet med klubben?«
 
Har inget speciellt favoritevent, för jag gillar allt som hittas på. Mer specifikt kan jag säga att jag gillar event där hästarna får vara en del av alltihopa.
 
»Vad får dig lockad att gå med i en ridklubb?«
 
För det första har jag försökt vara med i klubbar där målgruppen är 12-14 år. Det har dock inte varit hållbart för mig för jag, efter jag själv är 21 år gammal (snart 22) och varit med om en del som inte så unga människor har fått erfarat. Därav kan jag låta lite som en bitter liten tant emellanåt som klagar på allt och alla.
Så för min del vill jag att klubben jag går med i ha minst 16 årsgräns, men helst 18. Gärna med en del aktiviteter. Har inget krav på ofta aktiviteterna ska vara, men det ska absolut finnas något att göra tillsammans med klubben så man lär känna varandra, eller om man bara vill ha kul ihop.
 
»Vad får dig att inte vilja gå med i en ridklubb?«
 
Som jag sa precis här ovanför så går jag inte med i klubbar där medlemmarna är 12-14 år. Samt de klubbar inte har så jättemycket aktivitet.
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.