Bloggutmaning: Dag 21

Bloggutmaningen finns att hitta här. 
 
»Vad är roligast med ridklubbar?«
 
Det roligaste men en klubb är nog allt eventen, och gemenskapen. Plus att man alltid kan vända sig till klubbmedlemmarna när man själv har tråkigt och vill hitta på något.
 
»Vad får dig att vilja stanna i en ridklubb?«
 
Det som får mig att vilja stanna är själva atmosfären i klubben. Med det menar jag energin och hur bra medlemmarna hänger ihop och att de tillsammans blir en familj. Detta får ju vem som helst att stanna i en klubb. Föutom denna underbara atmosfär så ska det absolut hända något i klubben med flera olika event.
 
Snow White
 
»Vad får dig att lämna en ridklubb?«
 
Klubbar med oengagerade medlemmar som inte bryr som vad ägaren eller ledarna säger. Har varit med i en klubb där det var så. Särskilt trevligt var det inte, inte kändes atmosfären så speciellt bra för den delen heller. Det är droppen för att få bägaren att rinna över för min del.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.