Trasig ritplatta

Kunde tillslut inte motstå lusten att plocka fram ritplattan som jag inte använt på evigheter. Har tidigare inte haft lust att ta fram den på grund av en orsak. Det glappar nämligen med sladden efter att den åkte i golvet med sladden i fr ett antal år sen. Lösningen för att få den att fungera? Markeringstejp!
Jag har liksom fått sätta i sladden så gott det gick och tejpat med markeringstejp så den inte glappar. Kan förstås köpa en trådlös grej att sätta i den, men jag vet ej om jag måste ladda den med sladder eller inte. Så jag har dragit mig att köpa en sådan grej, samt att jag inte haft råd.
Hur som helst så funkar ritplattan i detta tillstånd också.
 
 
Har sett så otroligt många och fina edits på Instagram, tillsut började klia i fingrarna och jag kunde inte låta bli att logga in och ta några fina bilder på Poppe. Jag är inte världsbäst på att rita hår och tagel men jag gav det ett försök och blev ändå rätt nöjd, bortsett från luggen.
 
Poppe
 
Ni som har gjort mer avancerade edits, kommentera gärna era tips. Vill få till manen, svansen och håret på karaktären.






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.