Fashion week hösten 2018

Fashion week är här!!! Det var ganska länge sen vi hade fashion i gallerian. Förrut har jag inte tyckt att dessa fashion weeks var så speciellt roliga, men nu när Star Stable uppdaterar spelet mer och mer, och utvecklas hela tiden så denna gång otroligt mycket roligare. De nya uppdragen med Lacroix var helt annorlunda jämfört med de andra gångerna man har gjort uppdrag med honom. Ett plus är att nästan alla man har gjort uppdrag med var på plats. inklusive Drako.
Förutom detta speciella event så fick vi fyra helt nya kollektioner. Två western stilar som verkligen är sjukt snygga att jag var tvungen att köpa båda på en gång. Sedan har vi fått två bohemiska outfits, kläderna till karaktären faller mig inte riktigt i smaken däremot gillar jag utrustningen till hästen.
 
De två westernstilarna kan ni ser på bilderna här nedanför. Apple och Poppe fick stå som modeller.
 
Apple
 
Poppe
 
Vi har fått en ny frisyr!!! Som ni kan se har min karaktär gått till frisören och klippt håret kort. Förra året, nästan i samma veva som Mistafall kom fick ursnygga flät frisyrer, även om de inte riktigt var som jag hade tänkt mig. Inte långt efter det fick vi nya hästsvans-frisyrer. så på lite mindre än ett år har vi fått frya helt nya frisyrer. Ser fram emot att få se fler.
 
Förutom fashion week och nya frisyrer så fick vi en ännu större uppdatering. Nu slipper vi slösa så otroligt mycket star coins på olika frisyrer och smink, när vi känner att vi vill byta till något annat på våra karaktärer. För nu sparas allt smink och alla frisyrer man har köpt i en speciell liten "garerob" som ser ut som ett sminkbord som vi nu har i vårt hemstall. Känner man att man vill byta en frisyr till en man tidigare haft kan man enkelt gå till sminkbordet och byta tillbaka till sin gamla frisyr utan extra kostnad.
Jag vet att Esme skrev om en liknande funktion på sin blogg förra året (tror jag). Minns att jag tyckte att det var en smart idé. Men inte troddde jag just då att den tanken skulle förverkligas.
 
Som ni kan se på bilderna i detta inlägg har jag gjort om min logga, jag kände att den jag hade innan inte kändes som mig. Så jag tog mig tid i torsdags att göra en ny. Resultatet är jag suer nöjd med, denna känns mer som mig.






Isabelle Rainfield

Mycket snyggt ihop! Det klär verkligen dina ponnyer :)

Svar: Aw tack så mycket. <3
Viktoria Shadowhunter

Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.