Teaser Fjordingar

 
Har väntat på denna uppdatering sen början av året, då jag redan i januari var så extrem sugen på en ny fjording. Nu äntligen händer det!
Ser framemot att se animationerna som ser helt amazing ut! Är mest nyfiken på traven. Såklart! Älskar hela hästen, dock finns det två saker som jag inte är så jättenööjd med. Nämligen svansen och pannluggen. Älskar hur de har använt färgerna, men modellen på svansen och luggen är inte lika stilrena som stubbmanen. Luggen och svansen ser allmänt rufsiga ut, villket i mitt perspektiv inte passar in på fjordingen som ras och framför allt inte matchar till resten av hästen. Men det är bara vad jag kan dömma utifrån teasern, att se hästen i spelet med egna ögon är en annan sak.
Längtar verkligen till denna veckas uppdatering.
 
 






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.