Ny grafik till Silverglade

Efter mycket om och men har jag lyckats krypa ur mitt skal. De senaste veckorna har varit kämpiga, även om det fanns vissa dagar som var lättare än andra. Tappade rutinen helt efter ett oväntat avbrott från praktiken. Försöker gå tillbaka till rutinen igen, är på god väg men det är kämpigt.
 
Idag avsljade Star Stable deras största arbete hittills detta år. Nämligen uppdatering av Silverglade! Ser verkligen fram emot slutresultatet. På bilderna ser allt helt sagolikt ut, längtar till när jag får rida på de nya vägarna och se spelets grafikutveckling. För så som de är nu tar jag endast bilder i Mistfall, för det är det enda området som ger mest liv i bilderna jämfört med resten av ön.
 
 
Ser det inte så sagolikt ut!? Detta är hur jag har tänkt mig Jorvik. Ön ska vara levande och sagolik., den gammla grafiken kan inte ge ön detta. Vill verkligen rida på dessa vägar med mina favorithästar redan nu. Denna uppdering ska komma innan årets slut. Vill så gärna ha den nu, men hoppas att den kan komma innan december eller början av december.
 
 
Ser ni fram emot detta lika mycket som jag?






Trogen följare?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:



Det är jag som är Viktoria Shadowhunter, kallas även för Vixi. Jag är en 22 årig SSO spelare. Min hemvist är i Mistfall på den svenska servern Marshmallow Clouds.